دانلود آهنگ جدید | رادیو موزیک | RadioMusic

دانلود آهنگ جدید | رادیو موزیک | RadioMusic


دانلود نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی سی Adobe Photoshop CC v14.0 Final

: نسخه نهایی نرم افزار Adobe Photoshop CC 14 همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

آزادی بیشتر، سرعت و قدرت برای تبدیل تصاویر افسانه ای به واقعیت. در این نرم افزار انبوهی از قابلیت های نامحدود شامل ابزار فوق پیشرفته ی Sharp در دسترس شماست.
در Adobe Photoshop Creative Cloud می توانید به طور مستقیم از Photoshop CC با Behance به اشتراک بگذارید و فیدبک کارهای خود و ویژگی های جدید را در لحظه ی انتشارشان دریافت کنید.
یک فتوشاپ متصل تر:
Photoshop CC بخشی از Creative Cloud است. به این معنی که میتوانید به تمام آپدیت ها و ویژگی ها ی جدید در لحظه ی انتشار دسترسی داشته باشید. با کمک آپشن Save to Cloud می توانید فایل های خود را در کامپیوتر های چندگانه سازماندهی کنید. با ویژگی یکپارچگی Behance میتوانید پروژه های خود را مستقیما از Photoshop CC به اشتراک گذاشته و فورا فیدبک آن را از سایر سازندگان سراسر جهان دریافت کنید.

ابزار تیزکننده ی کاملا هوشمند:
تیزکننده ی هوشمند کاملا جدید امروزه پیشرفته ترین تکنولوژی در جهت ظریف کاری است که در این نرم افزار در دسترس کاربران قرار دارد. این ابزار با آنالیز تصاویر وضوح آنها را به حداکثر و اختلالات و عیوب تصاویر را به حداقل می رساند تا کیفیتی فوق العاده و تصویری واقعی به شما ارائه کند.
نمونه برداری هوشمند:
با این ویژگی میتوانید تصاویر low-res را بزرگتر کنید تا در پرینت بهتر دیده شوند. همچنین میتوانید با به کارگیری یک تصویر بزرگ یک تصویر در سایز بیلبورد یا پوستر بسازید. این ابزار هوشمند با حذف جزئیات و لبه های تیز، اختلال و خدشه را از یاد شما میبرد.
پشتیبانی از Camera Raw 8:
این قابلیت در اختیار شماست که ویرایش های Camera Raw را به عنوان یک فیلتر به هر یک از لایه ها یا فایل ها در فتوشاپ اضافه کرده و آنها را به هر روشی ارتقاء ببخشید و با Adobe Camera Raw 8 راه های بهتری برای ترمیم تصاویر، تنظیم انحراف های پرسپکتیو و ساخت اشکال پیش پای شما خواهد گذاشت.

دانلود نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی سی Adobe Photoshop CC v14.0 Final

انتخاب چند شکل یا چند مسیر:
Photoshop Creative Cloud پاسخ ضروری ترین نیازهای شما را در خود جای داده است. اکنون شما می توانید اشکال را تغییر سایز داده یا چندین بار ویرایش کنید. با استفاده از ویژگی انتخاب چند مسیر یا چند شکل می توانید کارهای بیشتری را با کلیک های کمتر به انجام برسانید. با وجود حالت فیلترینگ جدید قادر خواهید بود تا حتی در فایل های چندین لایه و مسیر های مختلف هر مسیر یا لایه ای را که مد نظرتان است هدف قرار دهید.
کاهنده ی لرزش دوربین:
در آخر باید به ویژگی کاهنده ی لرزش دوربین اشاره کرد که با بررسی حرکت دوربین و صحنه های محو که در اثر حرکت یا لرزش دوربین به وجود آمده اند، این موارد را رفع کرده و به تصویر وضوح می بخشد.

دانلود نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی سی Adobe Photoshop CC v14.0 Final

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب و کرک نرم افزار:
بعد از دانلود ابتدا وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Video.MP4 را اجرا نمایید و تمام مراحل نصب را با دقت طبق فیلم انجام دهید.
قبل از گرفتن سریال اولیه از فایل xf-adobecc.exe با توجه به نرم افزاری که می خواهید نصب کنید، یکی از گزینه های موجود در پنجره را انتخاب نمایید.
به عنوان مثال اگر می خواهید نرم افزار Premiere را نصب کنید باید در پنجره ی فایل xf-adobecc.exe ابتدا گزینه ی Adobe Premiere Pro CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و یا اگر می خواهید نرم افزار Illustrator را نصب کنید ابتدا باید گزینه ی Adobe Illustrator CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و سایر نرم افزارها نیز به همین شکل.
همچنین پس از پایان مراحل نصب نرم افزار بعد از آنکه آنرا برای اولین بار اجرا کردید، از آن خارج شوید و سپس از پوشه ی Keygen برروی فایل disable_activation.cmd کلیک راست کنید و گزینه ی Run as administrator را انتخاب نمایید.





Last Update :


Top 5 :