دانلود آهنگ جدید | رادیو موزیک | RadioMusic

دانلود آهنگ جدید | رادیو موزیک | RadioMusic


اجرا بهتر و سریع بازی ها و برنامه ها توسط DirectX 11 Final

معمولا پس از نصب هر بازی یا برنامه برای اجرایآن بازی یا برنامه از شما درخواست نرم افزاری به نام DirectX میکنـد که ما آخرین ورژن این نرم افزار را برای شما آمده کرده ایم. این نرم افزار محصول شرکت مایکروســافت می باشد. این نرم افزار یک واسطه بین ســخت افزار و ویندوز میباشد کع توانایی افزایش توانایی پردازش کارت گرافیک را دارد. این نرم افزار هربار توسط شرکت میکروسافت ویرایش شده و باگ هایی که در این نرم افزار وجود دارد ا رفع میکند که در نسخه ۱۱ این نرم افزار این باگ ها به طور شگفــت آوری رفع شده. این نرم افزار از وقتی که پا به عرضه گذاشت بعنوان یک Toolkit واقع میشد که با پیشرفت قطعات سخت افزاری این نرم فزار تکامـــل یافت و نصب آن بر روی سیستم عامل های ویندوز امری ضروری شد. این نرم افزار نیازی به توضیحــات بیشتری ندارد,

توجه داشته باشید این نرم افزار تنها بر روی سیستم عامل های ویندوز زیر قابل نصب می باشد:

Windows 7ب
Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows Vista
Windows XP 64-bit
Windows XP Service Pack 3

توجه:
کاربران محترم به این نکته توجه داشته باشند که مایکروسافت هرگز نسخه های مختلف دایرکت ایکس را برای دانلود منتشر نکرده بلکه دایرکت ایکس به صورت پیش فرض در ویندوزها نصب شده است به عنوان مثال ویندوز ایکس پی دارای DirectX 9 یا ویندوز سون دارای DirectX 11 است.
این فایل هایی که شما با عنوان دایرکت ایکس ۱۱ در اینترنت مشاهده می کنید در واقع بسته ی به روز رسانی دایرکت ایکس هستند و در خود فایل های اپدیت نسخه های ۹ و ۱۰ و ۱۱ را دارند و شما وقتی این بسته را در ویندوز سیستم خود نصب میکنید فایل های اپدیت با توجه به نسخه مخصوص ویندوز مورد نظر نصب می شوند.
به عبارت دیگر اگر شما کابر ویندوز ایکس پی هستید به هیچ عنوان نمی توانید دایرکت ایکس ۱۱ را روی ویندوز خود نصب کنید زیرا این نسخه مخصوص ویندوز سون است و وقتی این بسته به روز رسانی را نصب می کنید فایل های اپدیت دایرکت ایکس نسخه ۹ به ویندوز ایکس پی شما اضافه می شوند.




Last Update :


Top 5 :