دانلود آهنگ جدید | رادیو موزیک | RadioMusic

دانلود آهنگ جدید | رادیو موزیک | RadioMusic


دانلود آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013 x86 x64

.:: دانلود رایگان نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ همراه با فعالساز دائمی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ::.

:: خرید پستی به همراه مجموعه آموزشی آفیس ۲۰۱۳ ::

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ منتشر شد. مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ (موسوم به Office 2013 و با اسم کد آفیس ۱۵)‏ یک مجموعه اداری شامل نرم افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس ها است که برای سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز ساخته شده است و جانشین مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰ است. آفیس ۲۰۱۳ برای استفاده در صفحات لمسی طراحی شده و توانایی رد و بدل کردن اطلاعات با ابرهای اینترنتی را دارد. مدیر شرکت مایکروسافت عنوان کرده که این یزرگترین و بهترین آپدیت برنامه تا به امروز بوده است. آپدیت برنامه Word ، Outlook ، Excel برای کامپیوترهای رومیزی در این نسخه گنجانده شده است، اما ویژگی بارز آن، برنامه Word برای موبایل و استفاده از فضای مجازی یا ابر اینترنتی است که ترکیبی عمیق از خدمت Cloud مایکروسافت به نام SkyDrive و ما یملک جدید این شرکت یعنی Skype و Yammer میباشد. ویندوز ۸، تبلت جدید مایکروسافت و تلفنهای هوشمند سیستم عامل ویندوز ۸ موبایل، نقش بزرگی در رنگین تر کردن Office 2013 با امکانات جدیدش داشته است. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دستخوش تغییرات زیادی شده است به عنوان مثال رابط مترو جلوه های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه های متحرک بیشتری شده است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم افزار واژه پردازی ورد (Word) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه ۱۵ آفیس داده است. همچنین این نسخه از قالب اودی‌اف ۱٫۲ پشتیبانی خواهد کرد.
رابط کاربری جدید:
ظاهر برنامه تغییر زیادی نسبت به Office 2010 نکرده است. نوار تحریریه بالای برنامه در جای سابق قرار گرفته و اشکال و نوشته ها کمی بزرگتر شده و با فاصله بیشتری نسبت به هم قرار گرفته اند. این تغییرات روی مانیتورهای بزرگ و صفحات تاچ بهترعمل میکنند. با وجود دو تب اضافی Design و Developer، اندازه این نوار برای سایز متوسط صفحات لپ تاپ مناسب است.
ممکن است که شما هم جزو کاربرانی باشید که استفاده از موس را به صفحه تاچ ترجیح میدهید. گاهی دقت در لمس اشکال در این صفحات کار دشواریست و کاربر عادت به استفاده از موس کرده است. با وجود ویژگیهای جذاب رابط کاربری برای صفحات لمسی، کار با موس هم به همان راحتی قبل بوده و چیزی از امکانات قبلی کاسته نشده است.

امکانات جدید برنامه Word:
مایکروسافت امکانات جالب و مفیدی به Word اضافه کرده است. این برنامه قادر است که فایلهای PDF را ویرایش کرده و با فرمت doc یا PDF ذخیره نماید. تمام جزئیّات یک فایل PDF مانند سطر، ستون ، پاورقی و سر صفحه به برنامه انتقال داده شده و امکان تغییر جداول و عکسها نیز در آن وجود دارد. میتوان فایل PDF را درون یک Word قرار داد. ویژگی دیگر امکان ارتباط با یک منبع آنلاین و وارد کردن اطلاعات از آن است. برای مثال میتوانید بدون خارج شدن از Word در Bing به دنبال ویدئویی گشته و بعد کد HTML آن ویدئو را داخل متن خود بگنجانید. با اتصال حساب SkyDrive و Flickr میتوانید به گالری آنلاین عکس خود رفته و از آنجا عکس مورد نظر را کد کرده و به متنی که در حال نوشتن آن هستید منتقل نمایید. حتی قرار دادن تصویر یک برنامه در حال اجرا، بسیار آسان است فقط کافیست روی insert کلیک کرده و Screenshot را بزنید، پنجره ای باز شده و عکس آنچه برروی صفحه بوده درون متن قرار میگیرد. زمانیکه یک ویدئو یا عکس را به فایل Word منتقل میکنید، به راحتی قابل جابجایی خواهد بود کافیست آنرا گرفته و به سمت دلخواه حرکت دهید، نوشته اطراف آن جابجا خواهند شد.
همکاری در ساخت فایل Word:
زمانیکه در نوشتن یک متن با کسی همکاری میکنید، یافتن تغییراتی که همکار شما در نوشته میدهد کار دشواریست. در Word جدید امکان علامت گذاری تغییرات فراهم شده و برنامه تغییرات را هر بار به کاربر نمایش میدهد. خط قرمزی در حاشیه سمت راست، نمایان گر این است که تغییری در نوشته به وجود آمده و باد کنک قرمز رنگی که در حاشیه سمت چپ قرار دارد نمایش دهنده یک پیام جدید است. با کلیک بر روی خط قرمز، تغییرات و پیام نمایش داده میشود و با کلیک روی باد کنک تنها پیام نمایش داده میشود. مایکروسافت یک حالت جدید در نمایش متون اضافه کرده است به نام خواننده یا Reader. در این حالت جلوی هر پاراگراف یک مثلث قرار دارد و بعد از خواندن آن میشود روی این مثلث کلیک کرد تا پاراگراف خوانده شده مخفی شود و ادامه متن بدون نیاز به اسکرول به نمایش در آید.

امکانات جدید برنامه Excel:
اکسل ۲۰۱۳ نیز با ظاهری نو اما آشنا برای کاربران عرضه شده است. مایکروسافت امکاناتی جدید برای آنالیز اطلاعات و کارهای دیگر به آن اضافه کرده است یکی از آنها Flash Fill است. زمانیکه کاربر ورودی اطلاعات یک ستون را در ستون دیگر بخواهد بنویسد، Flash Fill پیشنهاد میدهد که این کار را اتوماتیک انجام دهد.
علائم و رنگها در سرعت تشخیص و آنالیز اطلاعات کمک میکنند. ابزار آنالیز سریع در Excel با استفاده از این عناصر تغییرات را تشخیص میدهد. سطر و ستونی را که میخواهید آنالیز شود، انتخاب کرده، روی آیکونی که در پایین سمت راست ظاهر میشود کلیک نموده و آنالیز مورد نظر را انتخاب نمایید. بجای نشان دادن یک سری ارقام خاکستری، صفحه ای شامل نمودارهای رنگی و اشکال جذاب نمایش داده میشود.
چارتها و گرافها راه ساده دیگری برای تجسم داده هاست. Excel 2013 توسط ابزار آنالیز به سرعت تشخیص میدهد که کدام چارت مناسب با داده ورودی است. این ویرایش جدید مانند قبل شامل نرم افزارهای Outlook ، PowerPoint و OneNote می شود.

امکانات جدید برنامه PowerPoint:
نسل جدید پاور پوینت ۲۰۱۳ بسیار مشابه با دیگر برنامه های Office است. البته همه قابلیت‌های Metro با زبانه عنوان و پنجره های بدون مرز را برای ما به ارمغان آورده است. درست مانند Excel و Word، برای اولین بار نیز شما در هنگام اجرای پاور پوینت با یک صفحه در خشان همراه با یک سری از الگوها روبرو خواهید شد. این‌ها تقاضاهایی هستند که به صورت آنلاین دانلود و ذخیره شده‌اند، و شما می‌توانید بوسیله صفحه کلید آن را جستجو نمایید یا بر حسب طبقه مرور کنید. ابزار های ایجاد شکل، توسعه و نمونه سازی شده‌اند و محتوای عکاسی اکنون مستقیماً از منابع آنلاین طرحی شده‌اند، که شامل جستجوی عکس Bing، Office.com Clip Art، Flickr، facebook و SkyDrive می‌شوند. در نهایت، ابزار های همکاری در پاور پوینت پیشرفت نموده است، با کامنت های پیشرفته که در امتداد اسلایدها ظاهر می‌شوند، درست مانند Word، و این توانایی جهت پاسخ دیگران به کامنت های آن‌ها تکمیل شده است.

امکانات جدید برنامه OneNote:
وان‌نوت طلایه‌دار یکپارچگی محصولات مایکروسافت با کلاود است؛ این برنامه از همسان‌سازی کتابچه‌های مختلف از طریق SkyDrive و SharePoint و همچنین ویرایش همزمان (توسط دو کاربر) پشتیبانی می‌کند. این شرکت ادعا کرده است که در نسخه ۲۰۱۳ عملیات همسان‌سازی سریع‌تر خواهد بود، اما میزان این افزایش سرعت هنوز قابل اندازه‌گیری نیست.این افزایش سرعت همسان‌سازی و پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف با قابلیت «از ‌سرگیری خواندن» (Resume Reading) کامل‌تر شده است. وان‌نوت استفاده از منابعی متنوع، شامل تصویر، صداهای ضبط شده و ویدیو را پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت اکنون پشتیبانی از اسناد اکسل و ویزیو را نیز به وان‌نوت افزوده است که این محتواها به صورت پیش‌نمایش‌هایی زنده در کتابچه‌ها دیده می‌شوند.درباره قابلیت استفاده از جدول‌های اکسل، باید به این نکته هم اشاره کرد که اکنون جدول‌های وان‌نوت می‌توانند به صفحات گسترده اکسل توکار تبدیل شده و از این طریق دسترسی به امکانات محاسباتی و بصری‌سازی قدرتمند اکسل را نیز فراهم می‌کنند.این تمام تازه‌های نسخه دسکتاپ وان‌نوت ۲۰۱۳ بود.
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: نسخه ۳۲ بیتی ::.


——————————

.:: نسخه ۶۴ بیتی ::.





Last Update :


Top 5 :